NAGRZEWANIE SIĘ POMPY

Nagrzewanie, się pompy zasilającej podczas pracy silnika może bowiem powodować niedomagania w działaniu układu zasilania, w wyniku tworzenia się korków parowych w jej komorach. Przeponowa pompa zasilająca. Krzywka napędzająca zmusza dźwignię do wykonywania ruchów wahadłowych . Ruchy dźwigni powodują odkształcanie się elastycznej przepony. Podczas uginania się przepony w przestrzeni wypełnionej paliwem powstaje podciśnienie wskutek czego otwiera się zawór ssący i zostaje do niej zassana pewna ilość paliwa ze zbiornika. Podczas ruchu powrotnego dźwigni sprężyna wypycha przeponę ku górze,wskutek czego po otwarciu się zaworu tłoczącego pewna ilość paliwa ulega wytłoczeniu do przewodu prowadzące­go do komory pływakowej w gaźniku.

Cześć mam na imię Arek i jestem wielkim pasjonatem motoryzacji! Jeśli szukasz ciekawych informacji związanych z samochodami i motoryzacją to świetnie trafiłeś. staram się na bieżąco zamieszczać tutaj nowinki technologiczne! Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)