OBIE KOŃCÓWKI

Obie te końcówki mają połączenie z górną częścią komory oszczędzacza,ponad przeponą zaworu. Podczas nieznacznego 0twarcia przepustnicy gaźnika w rurze ssącej silnika oraz w połączonej z nią przewodem gumowym komorze oszczędzacza panuje stosunkowo wysokie podciśnienie.’ Wówczas na przeponę zaworu oszczędzacza działa dość duża różnica ciśnień, która przezwyciężając opór sprężyny, utrzy­muje zawór w położeniu zamknięcia. W rezultacie gaz może dopływać z reduktora do gaźnika wyłącznie przez łącznik wlotowy oszczędzacza oraz dławik. Podczas uchy­lania przepustnicy gaźnika podciśnienie w rurze ssącej oraz w komorze oszczędzacza maleje, a pod naciskiem sprężyny otwiera się zawór oszczędzacza.

Cześć mam na imię Arek i jestem wielkim pasjonatem motoryzacji! Jeśli szukasz ciekawych informacji związanych z samochodami i motoryzacją to świetnie trafiłeś. staram się na bieżąco zamieszczać tutaj nowinki technologiczne! Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)