PODCZAS PRACY SILNIKA

Podczas pracy silnika dzięki wysysaniu po­wietrza z komory pływakowej (przez pompę podciśnieniową układu hamulcowego) utrzy­muje się w niej podciśnienie. Wówczas za­wór opadowy jest zamknięty, a do komory podciśnieniowej napływa paliwo ze zbiornika głównego. W miarę napełniania się komory pływakowej, znajdujący się w niej pływak podnosi się coraz wyżej i w końcu jedno­cześnie otwiera zawór powietrza i zamyka zawór ssący. Powoduje to natychmiastowy zanik podciśnienia w komorze pływakowej i otwarcie się zaworu opadowego, wskutek czego paliwo spływa do zbiornika wyrównaw­czego (połączonego stale z atmosferą po­przez wywietrznik), a pływak opada w dół.

Cześć mam na imię Arek i jestem wielkim pasjonatem motoryzacji! Jeśli szukasz ciekawych informacji związanych z samochodami i motoryzacją to świetnie trafiłeś. staram się na bieżąco zamieszczać tutaj nowinki technologiczne! Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)