POWIETRZE W KOMORACH

Następnie powietrze rozprężające się w komorach zderzakowych cofa tłoki do położenia zwro­tów wewnętrznych i spręża powietrze w cylindrze silnika. Prędkość ruchu tłoków zależy od ilości paliwa wtryskiwa­nych każdorazowo do cylindra silnika oraz ilości powietrza w komorach zderzakowych. Ilość powietrza w komorach zderzakowych zmienia’ się przy użyciu zaworów łączących komory zderzakowe z zasobnikiem powietrza. W miarę wzrastania częstotliwości okresówpracy tłokowej wytwornicy spalin wzrastają ciśnienie i temperatura spalin przed turbiną, a zatem i moc oraz sprawność silnika turbospalinowego.

Cześć mam na imię Arek i jestem wielkim pasjonatem motoryzacji! Jeśli szukasz ciekawych informacji związanych z samochodami i motoryzacją to świetnie trafiłeś. staram się na bieżąco zamieszczać tutaj nowinki technologiczne! Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)