PRZEWODY PALIWA

Opadowy układ zasilania zaopatrzony jest zwykle we wbu­dowany pod zbiornikiem kran trójdrożny z tzw. „rezerwą” . Z chwilą obniżenia się poziomu paliwa w zbior­niku do obrzeża wystającej rurki, ustaje odpływ ze zbiornika. Dopiero po przekręceniu kurka można opróżnić zbiornik z reszty paliwa.Przewody paliwa łączące zbiornik z pompą zasilającą i urządzeniem dawkującym wykonywane są zwykle z ru­rek bez szwu z metali kolorowych lub stalowych, miedzio­wanych albo ołowiowanych. Zabezpieczenie rurek stalo­wych przed korozją jest konieczne ze względu na aktywność siarki zawartej przeważnie w drobnych ilościach w paliwie. W układzie zasilania stosuje się na ogół rurki o średnicy wewnętrznej 4.. .12 mm, tak aby prędkość przepływu pali­wa w przewodach nie przekraczała nigdzie 1 m/sek.

Cześć mam na imię Arek i jestem wielkim pasjonatem motoryzacji! Jeśli szukasz ciekawych informacji związanych z samochodami i motoryzacją to świetnie trafiłeś. staram się na bieżąco zamieszczać tutaj nowinki technologiczne! Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)