ZANIECZYSZCZENIE PALIWA

Przewody paliwa prowadzi się możliwie daleko od silnie roz­grzewających się elementów, jak np. tłumika lub rury wy­dechowej. Istotne to jest zwłaszcza dla silników benzyno­wych. Wskutek nagrzewania się przewodu, w jego wnętrzu. Wraz z paliwem do zbiornika przedostają się różne zanieczyszczenia pochodzące jeszcze z procesów destylacji ropy naftowej lub przerobu przetwo­rów syntetycznych, zanieczyszczenia ze zbiorników, w któ­rych paliwo jest magazynowane lub transportowane oraz przypadkowe zanieczyszczenia przenikające do paliwa z oto­czenia, np. podczas przelewania. Ponieważ zanieczyszczenia takie powodują niedomagania i wzmagają zużycie podzespo­łów instalacji zasilających, paliwo jeszcze przed doprowa­dzeniem do urządzenia dawkującego powinno być odpo­wiednio przefiltrowane.

Cześć mam na imię Arek i jestem wielkim pasjonatem motoryzacji! Jeśli szukasz ciekawych informacji związanych z samochodami i motoryzacją to świetnie trafiłeś. staram się na bieżąco zamieszczać tutaj nowinki technologiczne! Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)