ZATRZYMANIE SILNIKA

Z chwilą zatrzymania silnika reduktor powinien samoczynnie odcinać dopływ gazu do komory pierwszego stopnia i dalej do gaź­nika. , Ciśnienie gazu w obu komorach reduktora reguluje się przez zmianę wstępnego napięcia, sprężyn działających na przepony, czyli przez wkręcanie lub wykręcanie odpowied­nich nakrętek (korpusów sprężyn).Reduktory model RC, MKZ oraz DM100H mają dodatkowe urządzenia odciążająco-rozruchowe. Urządzenie takie  jest to oddzielna zamknięta komora wbudowana w komorę redukcyjną drugiego stopnia i połączona osobnym przewodem z rurą ssącą silnika.

Cześć mam na imię Arek i jestem wielkim pasjonatem motoryzacji! Jeśli szukasz ciekawych informacji związanych z samochodami i motoryzacją to świetnie trafiłeś. staram się na bieżąco zamieszczać tutaj nowinki technologiczne! Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)