ZBIORNIK WYRÓWNAWCZY

Po nieznacznym opadnięciu pływaka samo­czynnie zamyka się zawór powietrza i jednocześnie otwiera się zawór ssący. W rezultacie w komorze pływakowej po­wstaje znów podciśnienie i- omówiony przebieg powtarza się od początku. Podczas pracy silnika pływak urządze­nia AUTOVAC wykonuje tylko drobne ruchy drgające, dzięki czemu do zbiornika wyrównawczego napływają jedynie niewielkie ilości paliwa. Zbiornik wyrównawczy ma oddzielny wlew umożliwiający napełnianie silnik „nie pracuje. Króciec przewodu odprowadzającego paliwo do pompy wtryskowej zaopatrzony jest w kurek trójdrożny, dzięki czemu urządzenie AUTOVAC spełnia zarazem zadania’ rezerwowego zbiornika paliwa.

Cześć mam na imię Arek i jestem wielkim pasjonatem motoryzacji! Jeśli szukasz ciekawych informacji związanych z samochodami i motoryzacją to świetnie trafiłeś. staram się na bieżąco zamieszczać tutaj nowinki technologiczne! Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)