ZE WZGLĘDU NA STAN GAZU

Ze względu na stan gazu zmagazynowanego w butlach roz­różnia się zwykle trzy zasadnicze systemy zasilania silników samochodowych:    zasilanie gazem wysokosprężonym,   zasilanie gazem ciekłym (płynnym),    zasilanie gazem niskosprężonym.Wszystkie wspomniane sposoby są stosowane głównie do zasilania gazami palnymi silników o zapłonie iskrowym. Odrebne zagadnienie stanowi natomiast rzadko spotykane zasilanie gazami palnymi silników wysokoprężnych (o za­płonie samoczynnym). Zalety I wady zasilania gazami palnymi. Stosowanie gazów oalnych jako materiałów pędnych do silników samochodo­wych ma dodatnie i ujemne strony, przy czym wchodzą tu w erę zarówno czynniki techniczne, jak i ekonomiczne, które w większości przypadków decydują.

Cześć mam na imię Arek i jestem wielkim pasjonatem motoryzacji! Jeśli szukasz ciekawych informacji związanych z samochodami i motoryzacją to świetnie trafiłeś. staram się na bieżąco zamieszczać tutaj nowinki technologiczne! Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)